بازار گوشی های هوشمند شاهد یکی از داغ ترین رقابت هایی است که در سال های اخیر به خود دیده است. سامسونگ یا شیائومی ؟ بزرگ ترین سوالی است که اکنون دوست داران گوشی های هوشمند با آن مواجه اند.انتظار می رود که هر دو برند محصولات خود را با تخفیف و افت قیمت بیشتری نسبت به قبل روانه بازار کنند زیرا هدف آنها پیشی گرفتن از یکدیگر است.در ادامه ۱۱ مورد از ویژگی ها ، سیاست ها و محصولات دو شرکت را بررسی می کنیم که ممکن است در انتخاب شما تاثیرگذار باشد. با وبلاگ ما همراه باشید.
این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.
۱ – شیائومی در پنج ماه گذشته صدرنشین بازار بوده است در حالی که سامسونگ دچار نوسان بوده است.
سامسونگ یا شیائومی ؟شرکت شیائومی با استراتژی عالی قیمت گذاری خود توانسته از این حیث از رقیب خود برتر باشد.با این حال سامسونگ با ساخت مدل های متعدد با قیمت های متفاوت سعی می کند با این قیمت گذاری رقابتی مقابله کند.
۲ – سری جدید گوشی های سامسونگ پاسخ به استراتژی قیمت گذاری شیائومی است.
در اوایل امسال سامسونگ سه گوشی جدید M10 ، M20 و M30 را با قیمت پایین روانه بازار کرد. قیمت این گوشی ها زیر ۳ میلیون تومان است که قرار است حضور شیائومی در بازار را کاهش دهد.
۳ – پاسخ شیائومی به گوشی های بالارده سامسونگ با سری Redmi Note
شیائومی امسال گوشی های سری Redmi را با ویژگی های عالی و ساخت با کیفیت وارد بازار کرد که با وجود قیمت پایین تر از گوشی های بالا رده سامسونگ کیفیتی در حد و اندازه های آنها را ارائه می دهند.
۴ – فروش بیشتر با گوشی های ارزانتر : کاهش قیمت سامسونگ برای افزایش مشتریان
سامسونگ به تازگی اقدام به ساخت گوشی های جدید نمی کند بلکه قیت گوشی های قدیمی را کاهش می دهد.سری J سامسونگ در چند ماه گذشته شاهد افت قیمت های متفاوتی بوده است.
۵ – گوشی های ارزان تر : شیائومی نیز با کاهش قیمت رو به رو بوده است
گوشی های Redmi Note 6 ، Mi A2 و Redmi Note 5 Pro از برند شیائومی در چند ماه گذشته شاهد افت قیمت های مختلفی بوده است.
۶ – انتخاب های بیشتر برای مشتریان : سری A سامسونگ
سامسونگ یا شیائومی؟سامسونگ تنها به گوشی های میان رده سری J اکتفا نکرد به همین دلیل گوشی های جدید خود را تحت عنوان سری A روانه بازار کرد. تنوع این گوشی ها در بازه قیمتی ۲ تا ۶.۵ میلیون موجب افزایش گزینه های انتخابی مشتریان می شود.
۷ – افزایش تخفیف ها و فروش بیشتر : شیائومی تبلیغات خود را افزایش می دهد.
گزارشی از نمایندگی شیائومی نشان می دهد که xiaomi اکنون گوشی های خود را به شدت تبلیغ می کند. این ممکن است منجر به تخفیف ها و پیشنهادات بیشتری برای مصرف کنندگان شود.
۸ – طیف گسترده ای از گوشی های میان رده : دو گوشی جدید سامسونگ در هر ماه
طبق گزارش روزنامه تایمز سامسونگ قرار است در هر ماه دو گوشی را تحت سری A عرضه کند. قیمت این سری از ۲ تا ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.
۹ – رقابت بین دو برند فقط به گوشی های هوشمند مربوط نمی شود : سامسونگ به تازگی تلویزیون های جدیدی برای رقابت با شیائومی ساخته است
رقابت بین دو برند فقط به گوشی های هوشمند مربوط نمی شود. سامسونگ برای گرفتن بازار از شیائومی تلویزیون های جدید را عرضه کرده است که از ۸.۵ میلیون تومان آغاز می شود.
۱۰ – شیائومی یک روز پس از رونمایی سامسونگ از تلویزیون های جدید خود قیمت محصولاتش را کاهش داد.
درست یک روز پس از رونمایی سامسونگ از سری جدید تلوزیون های خود ، شیائومی کاهش قیمت تلوزیون های خود را اعلام کرد. Xiaomi Mi LED TV 4 Pro با نمایشگر ۵۵ اینچی افت ۱.۵ میلیونی را تجربه کرده است و اکنون با قیمت حدود ۱۰ میلیون تومان به فروش می رسد.
۱۱ – ویژگی های جدید و گوشی های بهتر : از هر دو برند انتظار نوآوری های بیشتری داشته باشید.
شیائومی با ساخت Redmi Note 7 Pro که دارای دوربین ۴۸ مگاپیکسل است تولید گوشی هایی را با دوربین قدرتمند آغاز کرده است. سامسونگ هم ویژگی هایی مانند حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش را در گوشی های میان رده خود قرار داده است.
بنا براین ما می توانیم در کنار این رقابت شاهد نوآوری های خلاقانه بیشتری از هر دو برند باشیم.
به نظر شما سامسونگ یا شیائومی ؟
منبع: https://mi-repair.ir/remove-mi-account-xiaomi/
:: برچسبها:
شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10